קייטרינג לבר מצווה

כבכל אירוע, קיים תמיד הרצון של המארחים לרצות את אורחיהם ולספק להם חוויה קולינרית ייחודית, טעימה ואיכותית.

באירועי בר/בת מצווה, האתגר הקולינרי גדול עוד יותר משום שחתך האוכלוסייה מתפלג בצורה מורגשת ומאוזנת בין צעירים למבוגרים.

טעמם של ילדים שונה ופשוט יותר, אך עדיין יש לספק את טעם המבוגרים.

חברת ׳טעם השף׳ מתמחה בתכנון קייטרינג לבר/בת מצווה, אשר אינו מקפח אף אחד מהגילאים .

צברנו ניסיון רב שנים בהנדוס חכם של מנות מתוחכמות לצד מנות פשוטות יותר, שירצו את כלל האורחים (עד 150 איש).

ייחודיות קייטרינג לבר מצווה

אם בחרתם בשירותי הקייטרינג לבר/בת מצווה של ׳טעם השף׳, אתם יכולים להיות רגועים ולהניח לנו בראש שקט לתכנן את התפריט עבורכם: נציע בפניכם מספר אופציות, כאשר כולן מאזנות בין הצרכים השונים של האורחים; נותנים מענה מתוחכם וייחודי במנות למבוגרים, אך אינם מותירים את הילדים רעבים.

׳טעם השף׳ מציעה מנות מיוחדות ממגוון סגנונות אוכל עבור אירועי מצווה, ואתם תוכלו לבחור. כמובן שניתנת לכם האפשרות להביע רצונות וצרכים מיוחדים בתפריט שעליהם נמצא כל דרך לענות.

קייטרינג מבית ׳טעם השף׳ ישדרג את בר/בת המצווה של ילדכם בצורה משמעותית, ויהפוך את האירוע המשפחתי המרגש לאירוע קולינרי מהשורה הראשונה.

ליצירת קשר, מלאו פרטים ואני אשמח לחזור אליכם בהקדם

    שאלות ותשובות בנושא קייטרינג לבר מצווה

    האם המוצרים והרכיבים מהם מכינים את המנות הינם טריים? חד וחלק כן. חברת ׳טעם השף׳ אינה מתפשרת, ומשתמשת בכל המנות שלה במרכיבים איכותיים וטריים. יש לנו מוניטין רב שנים שאיננו מוכנים לסכן בעד שום הון, אך מעבר לכך: אנו כאן כדי להפוך את האירוע שלכם לאיכותי, וחומרי הגלם אם כך חייבים להיות איכותיים וטריים.
    האם אפשר לעשות קייטרינג בר/בת מצווה שהאוכל בו יהיה בעל אופי עדתי? כמובן. אנו מתמחים בסוגי מטבחים שונים וסגנונות אוכל מקשת רחבה, ונשמח להתאים את התפריט לעדה או לסגנון שתבחרו.
    האם ניתנים שירותי פינוי ונקיון? כן. אנו מלווים את הלקוחות שלנו מההתחלה ועד הסוף, ועושים הכל על מנת שיוכלו להנות מהאירוע שלהם בראש שקט ובלי דאגות של ארגון וסדר. חברת ׳טעם השף׳ מציעה שירותי נקיון וסידור במהלך ובתום הבר/בת מצווה.
    על פי מה נקבע המחיר של קייטרינג לבר/בת מצווה? המחיר המשוקלל של הקייטרינג תלוי בגורמים שונים כמו סוג האוכל שמוגש במנות, מספר המנות, מספר האורחים, סוג השירות הניתן ועוד. בפגישת ייעוץ ובניית תפריט נבנה עבורכם הצעת מחיר הוגנת וקבועה מראש.

    סרגל נגישות

    050-9990901

      פנו עכשיו להתאמת
      חוויה קולינרית בלתי נשכחת!

      התקשרו עכשיו: 050-9990901

      או השאירו פרטים בטופס